Müügitingimused

Müügitingimused

Veebipoe Valent.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Valent OÜ (registrikood 10069458), asukohaga Kiisa 8-3 11313 Tallinn

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde (eurodes). Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Makseid vahendab Maksekeskus AS.

Toote hind Veebipoes võib erineda hinnast Valent OÜ tooteid füüsiliselt müüvates poodides. 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda Eesti pangalingi ( SwedbankSEBLuminor, LHV, Coop Pank, Pocopay) kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Euroopa Liidu riigid ning, erikokkuleppel Veebipoega, muud maailma riigid.

Kui Te asute väljaspool Eestit ja soovite meie tooteid tellida, palun võtke meiega konkreetsete soovide korral ühendust e-posti aadressil ylle@valent.ee leiame koos Teile parima võimaluse meie toodete tarnimiseks üle maailma.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Tooted tarnitakse Ostjale Eesti siseselt Itella Smartposti ja Omniva pakiautomaadi teenusega. Tellimuse vormistamisel sisestage täpselt, millisesse pakiautomaati (linn ja pakiautomaadi täpne asukoht) Te oma pakki soovite.

– Tellimustel alates 100 € on saatekulu 0 eurot!

Saatekulud Eestis asuvale Ostjale: 
– Omniva pakiautomaat(saatekulu) 4,0
– SmartPOST pakiautomaat (saatekulu) 4,0
 

Kättetoimetamise tasud Lätis:

  • DPD Pakipoed – 6 €;
  • Omniva pakiautomaat -7 €;
  • Omniva pakk – 20,40 €.

Kättetoimetamise tasud Leedus:

  • DPD Pakipoed – 7 €;
  • Omniva pakiautomaat -7,50 €;
  • Omniva pakk – 20,40 €.

Kättetoimetamise tasud Soomes:

  • Itella SmartPOST -13 €;
  • Omniva pakk – 20,40 €.

Kättetoimetamise tasu mujal on:

  • Bulgaaria – 19,20 €;
  • Austria, Belgia, Holland, Horvaatia, Küpros, Luksenburg, Poola, Rootsi, Saksamaa, Taani, Tšehhi, Ungari – 20,40 €;
  • Hispaania, Iirimaa, Itaalia, Kreeka, Norra, Portugal, Prantsusmaa, Rumeenia, Slovakkia, Sloveenia, Ühendkuningriik (UK) – 24 €;
  • Malta – 26,40 €;
  • Ameerika Ühendriigid (US), Jaapan, Šveits, Venemaa – 30 €;
  • Island, Kanada – 32,40 €.

Kaup saadetakse postiasutuse Omniva kaudu.

Taganemisõigus

 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võl aõigus seaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille saab alla laadida siit: Taganemise vorm või avaldus vabas vormis ning saata see e-posti aadressile pood@valent.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Kaup loetakse tagastatuks, kui see jõuab SmartPosti pakiautomaati (Kiili Maxima, Kiili) või Omniva pakiautomaati (Kiili Konsum, Kiili)

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile pood@valent.ee või helistada telefonil: +(372) 5205001.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood, kes on isikuandmete vastutav töötleja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile pood@valent.ee või helistada telefonil: +(372) 5205001 .

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.